Powered By Blogger

fredag, februar 24, 2006

Skulka...

I dag skulka æg!!
Hadde litt vondt i håve å hadde sove dårligt så æg meinte æg va for sjuge te å gå.....å i dag sko æg teåmæ få igjen en store oppgave som æg helst vil bli ferdige mæ før eksamen...

JEg føler meg råtten!

JAja æg går i møde mæ helgå i uvisshet om æg he bestått elle ikkje, å de fleste andre sykepleiestudentane feire elle jobbe mæ oppgaven =)

SKulking æ UD !!

FOresten iKveld æ dæ HOMemade PIZZZa at the B.Opstad Residense at halv åtta! KOm å ha det gøy! ME ska sjå idol ao =)

God HELG!

5 kommentarer:

Anonym sa...

mæg mjau kjæme.

-Pus

Hanne G sa...

Skulking er bra! Skulket gym i går pga hodepine. Trodde d sko gå lett over men nei, har funnet ut at d e pga ei teit visdomstann. Så nå ser det ut som at eg får betendelse i denne åg. Ellers så får eg forhåpentligvis trekke den (gulp) på mandag :( buuu

Mamma Karlsen sa...

å tannverk....kjenne det dæ:( buuuu

Gretty sa...

he du ikkje fått orden på tannå yet?? kva det går i med tannhelsa til mine sysjabådden? eg ikkje vite.

Hanne sa...

mine visdomstenne he komt heilt problem fritt, mangle ennå ei..så dæ kjæme vel då =)