Powered By Blogger

onsdag, mai 24, 2006

ferdigt arbeid!

DA var jeg ferdig med eksamen for dette skoleåret, følest veldig godt! eksamen i går gikk ganske så bra, så jeg får iallefall en ståkarakter!
Nå er det bare tre uker med praksis på sykehuset igjen...det går sikkert fort! Så er det fem uker med sommerjobbing...åsåååå..tre uker ferie..johoo!

Livet er herlig, livet er bra!
JEg har jo grunn til å være glad!
Gud er min far, tenkt for et Liv jeg har!
Selv om jeg møter motstand i blant, så vet jeg at det han sier er Sant!
Gud er min far, derfor har jeg det BRA!!

å æg seie bare...me ska te dyreparken i helgå! JIPPII !!

4 kommentarer:

Camilla sa...

SÅ bra dæ jekk gått på eksamen! Du æ goe! Fint dikt du hadde lagt:), å Så SANT, så SANT!
Æg ao vil te dyreparken:)... i plassen for å valsa sjå hønene heila helgå! Men sga pressa inn en tur te Bryne,Jærdagen!;P Ha ei velsigna helg siss, å kos dåkke mykka=)

Hanne sa...

dæ jo en sang camilla!kan du an ikkje?

Camilla sa...

hahah! Kobla an ikkje:P Men ser at dæ va en kjende tekst nå ja.. men kan ikkje kåmma på melodien.. arh:D

Gretty sa...

æg fekk an på dillå billå!! :D