Powered By Blogger

fredag, desember 15, 2006

Til dere som var tilstede når vi ikke kunne huske eller finne denne teksten..JEG FANT JEG FaNT!!

Aldri mer skal jeg glemme...

Når en pepperkakebaker, baker pepperkaker baker. Tar han først en stekegryte og en kilo margarin, oppi gryta smelter smøret og det neste han må gjøre er å røre sammen smøret med en kilo med farin, og mens smør og sukker skummer tar han åtte eggeplommer som han rører rundt i gryta med en kilo hvetemel. Og til slutt i gryta slipper han en kilo pepper. atsjo! også rører han omkring og heller deigen på ei fjøl.

Syng litt å lag litt pepperkaker :)

(ps det er en veesentlig feil i oppskriften, lykke til)







1 kommentar:

Hege sa...

hei, jeg har også slitt med å komme på åssen sangen var,flaks jeg fant den her :)

Men jeg vil bare ønsker dere en riktig god tur-/jul :) kos dere masse og nyt det :D (det som kan nytes)

Ses når dere kommer hjem igjen!
...med bilder :)
-Hege-

PS: Hils Øyvind å di vi får ta en "bakedag" når dere er tilbake :P