Powered By Blogger

onsdag, januar 25, 2006

Hverdagsvaner oss mennesker imellom 2 !

Ja det er flere ting jeg lurer på, la oss fortsatt holde oss infor soverommets rammer.

Det viser seg, i forhold til min undersøkelse at Kvinner ja vi damer ofte legger oss nærmest døren, på soverommet.... ALså jeg lurer på
HVILKEN SIDE AV SENGEN SOVER DU PÅ?
(SÅ sant du deler seng med noen, viss ikke kan du foreksempel bruke dine foreldre eller andre du kjenner som deler seng med noen, og svare for de)

A Kvinnen.. som naturens egen gang er det hun som er den som første ut av sengen om morgenen, det er hun som er smart og spiser frokost å vasker seg før hun setter seg våken inn i bilen og kommer ny og fresh på jobb/skole.
Naturligvis har hun valgt å ligge nærmest døren, dette er og fordi hun
lettere skal komme seg først ut i tilfelle brann ol. Mannen ligger lengst fra døren, han har ikke lært om frokostens viktighet og morgenvask er nedprioritert.


B Mannen........ som et sjelden avvik er mannen den
som vralter seg først ut om morgenen, Og derfor har han lagt seg rmest døren.
Kvinnen har en god jobb, men slipper å stå opp før solen, av naturlige grunner er det best å slippe å bli rultet over hver morgen(smart) så da ligger hun lengts fra døren.


C Det fins ingen faste vaner, dere er begge tilpasningsdyktige og er i stand til å forandre på sønvmønsteret. Sengen er et felles teritorium og det fins ingeting som mine og dine dyner og puter. Dere avtaler hvilken side dere ligger på i folhold til hvem som skal stå opp først.


Hvem er du dere? Jeg (Vi) er en klar A ! hihi

5 kommentarer:

Pappa Karlsen sa...

Æg he dobbelt seng, dele u ikkje mæ nogen, men he valgt å legga meg på den siå som æ lengst vekke ifrå dørå fordæ om... Kæ betyr dæ?

Hanne sa...

hmm.. at du he lyst å brenna inne...hehe neidå, dæ vel vel instinkt at du gjere klar for at kånå di ska ligga nermast dørå å styra livet ditt når den tid kjæme..hehe =)

Mamma Karlsen sa...

dæ stemme Hanne, widle tolking på gang. me får sjå koss det blir om bare 5 måna å 5 dage;) wohooo... æg he forresten drømt om bryllyp to nette på rad. noge så tyde på at eg kanskje tenke litt møje på dæ? tjaaa...

Stine sa...

mamma ligger nærmest døra!

Gretty sa...

mor au :) sjøl om far ALLTID står opp fysst.