Powered By Blogger

søndag, mars 19, 2006

Hva skjer?!


Jeg holder fortiden på å forbrede med til eksamen på torsdag ( ligger svært dåligt ann, det er et kreftsykt stort pensum!!!) derfor har det blitt lite aktivitet her på bloggen.
Etter eksamen så har jeg fri fredag + helg, Så starter jeg opp i praksis på spesialmedisinsk avdelingen; akutt slagpost 6F på SUS, å der skal jeg være frem til 16 JUni...å Wooops så er det sommerfeire..eller feire fra skolen om du vil. Det er helt sPRøTT hvor fort tiden har gått dette skoleåret!


I går var jeg å Iren ute på jentekveld, vi pyntet oss litt opp (å det fant vi ut var altforleeenge siden, gifte kåner ass) å startet med en herilg pastarett hos iren, så bilte vi til SAnDneskino å såg MAMBO, en ellers så koselig å latterfull film, og endte opp med å sitte ikke så svæært langt fra min kjære bror å et ellers så romatinsk følge..(litt flaut) =)
Derretter bilte vi videre til Anette, og ble ønsket velkommen inn i hennes nye og flotte leilighet! Med massevis av husrom og hjemmekoseligfølelse! SÅ pekte veier hjemover en gang ut på søndagsmorgen, det ble en koselig helaften.

JEg får vel grave meg dypt dypt inn i de inflamatoriske, revmatiske sykdommene igjen å prøve å lagre noe på hardisken som sitter til torsdag!

Ha en ellers finfin søndag foks!

Ingen kommentarer: