Powered By Blogger

fredag, juni 23, 2006

lungebetennelse...

æ dæ mulig å få lungebetennelse i en alder av 21år?
ja tydelevis..elle kanskje, folk meine æg he fått mykoplasmapneumoni..en betennelse av både bakteria og virus, en du he lide feber av å bare hoste å hoste å hoste, noe som fører til at jeg ikke får sove, øyvind får ikke sove...å vi går rundt som noen vrak på jobb..herlich, nei!! jeg får vel komme meg til legen så jeg ikke blir syk av søvnmangel..

Ellers så er det jobbing i ferien, vi skulle hatt ferie i slutten av juli, men pludselig får ikke øyvind ferie den tiden jeg har lagt opp jobbingen til..så vi får se hva det blir til..noe fri må jeg i hvertfall ha.

Nå ser jeg frem til bryllup for Tone Og Odd Erling neste lørdag..johoo! :)

snakkes...

2 kommentarer:

Camilla sa...

Offsann.. hørtest ikkje godt ud=/ stakkars, du trenge trøst lille Billå:) (kjenne du tårene tære på?:P hehe neidå!
ikkje gått dæ der.. Sidde her håse så ei and æg:)He nettåpp våre å frøse ENNÅ mair! Ude heile kvellen å feirt jønsokk! menmen! Du må jaffal ha GO bedring! Håbe du blir friske te bryluppe då:) Møtsj løvv!

Gretty sa...

æg hadde eksamensspm om sykepleie til pasienter med lungebetennelse så æg æ klar!! Kjæme mæ drikka, får dæg mobilisert, sørge for slimdrenasje, lære dæg hosteteknikk, jer dæg evt litt O2 så ordne dæ sæg! :D God bedring!