Powered By Blogger

onsdag, juli 05, 2006

SOMMAR !!

herlige dager for tiden, trass jobbing stort sett hver dag! Været er fantastisk, strendene er varme, sjøen er kald, men det går greit for jeg er ikke særlig glad i å bade..hehe

lite å meddele, planer for sommerren er en uke til Rotenburg i Tyskland med iren å frode, det blir bra!

Ellers så håper jeg veret holder til helgen, for da har jeg fri! Bryllupet til Tone og Odd Erling var foresten veldig kjekt! Gleder meg til å få de hjem igjen..

kos dere med sommeren så lenge...

5 kommentarer:

Iren sa...

Rothenburg blir sjæfs babe ;)
Kos dg me japse mat i kveld! :) låvv

Camilla sa...

wii.. tyskland turen dåkka blir sikkart jille:) foresten, sga ao snart te Tyskland! men ikkje før i slutten av august. Nå va me endele heima frå Bulgaria. Men vil ner ijenn!
Håbe dåkke tæge turen heim i helgå,lenge si:) Å foresten,dæ ligge ett brev udføre dørå dåkka.. frå mæg:) Tårde ikkje dinga på.. tilfelle dåkka sov! (host.. kl va 13.30.. men d va svart inside the door:P) jaja.. håbe bare ikkje Panni he toge dæ:)

Hanne sa...

hehe..me va nok ikkje heima nogen av okke! men uansett så måtte du bare ringt på å dæ hadde ikkje gjort noge om du hadde vekt okke! æg he arbeidshelg så dæ paste jo ikkje å koma heim i dæ heila. Men me må få koma en tur i vegå før me reise..

Camilla sa...

leve du hannemor? Kjæme stadigt innpå siå di, men ingen nye oppdatering å finna:(

Fru sukker sa...

Hei å hå! For en kvalitets blogg du har :) Må få se nogen av dei bøgenen dokke snakke om , om det slottet, hørrtes så spennannes ud. Så satse eg på singstar kveld, siden eg så freidig inviterte dokke, hehe;) Kosa deg:)