Powered By Blogger

søndag, november 12, 2006

Crazy sommarminne frå Romania 2002..!!

Joda , vi var i byen Mamaia i Romania for 4+ år siden. Utenfor en resturang (hvor de hadde levende dyr som veggpryd) satt en mann med en løve og et polaroidkamera! Etter et par dager bet vi på fristelsen og betalte lusne 200 kr for et stusselig bilde hvor vi satt på huk ved siden av en løve...freeeky!!

MEN Øyvind var ikke fornøyd med bildet og irriterte seg over det, så et par dager senere da vi paserte de to, tok han mot til seg å spurte om han kunne holde løven på et bilde..mannen var heller skeptisk for løva var ikke særlig liten og lett lenger, men viss du er sterk nok så går det vel! Øyvind tok mot til seg og gikk bort til løven, tok godt tak i det store beistet og løftet opp ( ja den er like tung som den ser ut) jeg løp og stilte meg på siden, la fint handen min på løvemagen for å være deltakende.

IDET sekundet polaroid kamera sa KNIPS, kjente jeg en varm labb ta tak rundt hodet mitt, og en ikke minst like varm laaang og våt tunge på kinnet mitt, JEg tror ikke jeg fattet hvem som hadde slikt meg på kinnet, før jeg så bildet ittepå, og det var bare så vidt vi fikk kjøpe det!

SJEFFFS, jeg må vær ganske gudd når en løve ikke klarer å holde fingra fra fatet!!!!!

(PS: sjekk ud det fornøøøyde smilet til Øyvind, han får i hvertfall ikke med seg hva som egentlig foregår..hehe)


HAHAHA

10 kommentarer:

Gretty sa...

dæ æ rett å slett et heilt fantastisk bilde! hihi, heilt fantastisk!

Beate sa...

kult bilde:)

Anna Marie sa...

æg lær

Mamma Karlsen sa...

dette er et av de kulaste bildene eg vett. KONGE!!!

Camilla sa...

ååh.. lide fantastisk:D å rått!! FÅR en opplevelse dæ må ha våre.. ja VIRKELE:)

Fru Hetland sa...

vilt løye bilde! Trur det er det løgnaste eg har sett! Hahah!

Det tok ei stonn før eg såg det Øyvind. Men kem andre en han kan smile så møje!?!

Anonym sa...

Hei å hå!
hehe eg trodde fysste at bilde va manipulert, grevlikt så løva sko slikka på deg!eg qvote Grete :Fantastisk ; ) Men jah, gidde du legga linken te meg t denne adressa, det e bloggen eg ska ha fremøve. :)

Hanna sa...

Haha!! Dette va konge!! Å så ei løva, lide crazy!! FOR et minne!

Anders Serigstad sa...

Sjefs, tenk ei ekte levende løve mitt i ein by, ke er sjangsen.

Bjørnar sa...

HA HA HA! Fantastisk.