Powered By Blogger

torsdag, november 30, 2006

Adventstiden senker seg i kveld, Jeg har allerede tent julestjernen i vinduet, og Carolas stemme synger;"mitt hjerte alltid vanker". Mangler bare duften av nysteikte pepperkaker.



Jeg prøver iherdig å komme i julestemning, da det går opp for meg at denne julen blir annerledes..





Vanlige juleminner skal byttes ut med nye...


De vi forventer å møte i julen, byttes ut med nye ansiker...
Det er litt trist....
Men jeg gleder meg
jeg gruer meg
jeg vet ikke
Jeg vet det blir annerledes...

6 kommentarer:

Mamma Karlsen sa...

me too:) me tooo.... eg kjenner det samme greiene. Prøver å komme i julestemningen, men regner med det blir en jul som er totalt annerledes enn hva vi er vant med. Men jeg digger det litt:) og så skal vi jo feire jul sammen, Hanne, det blir kjekt uansett! Hvorfor treffes vi så sjeldent....ååå buuu... men du, vi må snart snakke om hva vi skal pakke:)

Gretty sa...

åå, æg blir triste kver gång æg tenke på at dåkke ska vekk samtidigt som dæ æ jilt at dåkke ska noge bra å at du tone endeligt får sjå odd erling igjen! all ære te dæg for at du æ så flinke! :) when exactly reise dåkke? æg kjæme heim den 14. då rekke æg dåkke vel ei lidå stonn?

Hanne sa...

Tone: Savner deg lille du!! jeg føler jeg ser alle andre en de jeg er vant til å henge med for tiden! Gleder meg til å feire jul med deg og Odd Erling! men det er merkelig å tenke på...

har fått noen pakketips av Odderling så nå kan vi snart planlegge..!

Grete:VI reiser den 18, så HURRA for at du kommer hjem før!!sakner deg ao!

Fru sukker sa...

Det blir siikart en goe jul for alle, med mange nye minne, og visst det isje blir en typisk norsk norsk jul, så lære en å setta pris på det en he og det e jo kjempeviktig:)Isje lenge igjenn nå, tippe Tone glede seg mest, hihi;)
Eg he lagt pepperkaker i dag, men for å vær ærlige så e eg heller isje så i julastemning som eg pleie, det e nesten litt trist.Men julå komme jo uanzett;)

Fru sukker sa...

du eg må bar espør, e det søster di nederst på bildene :) ?

Hanne sa...

Synnøve: Nei, sYster te Øyvind! Hu komme heim frå OSlo i julå..å dæ æ sååå trist at æg ikkje får treffa hu..dæ hørre liksom mæ at hu æ heima i julå..he ikkje sitt na si sommer..jaja, me får vel ta en Olso tur på nyåret :)

Ikkje lenge igjen nå...bare få gang på eksamen så æg får i mårå..blir ei hare vega!