Powered By Blogger

søndag, februar 04, 2007

kva føregår?

- Eg har trokke to visdomstenner, og har møkkavondt i den siste, knasker ibux å paracet på 2. veke.

- Eg (og øyvind) er nå trufaste medlemmar av sportsklubb, Alcom spanderer så sant vi dreg kroppane våre dit 4 gonger i måneden..hehe

- Eg fortsett på mi 3.veke (av 10 praksisveker) på øre,nese,hals og øye avd på sykehuset, i morgon.

- Eg (og Øyvind) har i dag våre røykfrie i 3 veker, og det går smertefritt.

- Eg har arva vekk halve klesskåpet mitt til mi kjære svigerinne.

- Eg har endå IKKJE peiling på kva eg skal skriva hovudoppgave om (åpen for forslag)

- Bilen "min" virkar endå ikkje

- Eg har endå merker etter myggstikk frå Bolivia.....tru om dei nokon gong vil fara bort?

- Er fortia utan fast arbeid og det er...7år sidan sist...trur eg..

gleiar meg til juni eg............., da er eg ferdig med hovedoppgave og eksamen, og byrjar på arbeidslivet.

så vil eg ha hus og born og ny bil..JA det blir JIIILT :)

2 kommentarer:

Gretty sa...

Som i kommunen avgjer eg svar på same "mål" som skribenten har volge.. heh.. valgt? Anyway. Her er ei fortspringjande respondanse-rekkje.

- TO visdomstenn?? Eg har medkjensle for di smerte.

- Wohoo!

- Eg ringte plastisk kirgurgisk avdeling for å spørje om dei hadde somarjobb der (dei hadde fullt)og etter eg hadde snakka med ho dama der ga ho telefonen viare til avdelingssjukepleiaren for øyre-nase-hals-avdelinga som i augneblinken var samam med dama eg snakka med fyrst og ho sa dei ikkje hadde noookon somarvikarar hjå dei enno. Så eg lurar? er det verkeleg så lite attraktivt som eg fekk inntrykkjet av?

- You can do it!! helsa blir betre for kvart minutt!!

- Godt med ei "med-godt-samvit-opprydjing".

- Eg skal skriva om åndelege behov i palliativ fase. Kan anbefalas! masse stoff, etikk og alt slags godsakar. har visst foresten snakka om det. ellers har eg mange andre emne men dei må du ringja å få høyra :D

- Skjitbil.

- Dei vil nok bleikna med tida.

- Nyt det.

- Eg og.

Og til slutt; roleg roleg, vent på meg!!!

Anonym sa...

wiiii.. for ein festleg blogg å lesa!:) kjekt med litt oppdatering frå kvardagen! Joop! Eg vonar deg alt godt, og GOD BEDRING med plagane etter tannoperasjon.. må plagane forsvinna snarast mogleg. Hendelsen så grusamt det er "MÆ NYNORSK" :D

Men du Hanne? Neste mandag, den 12.feb.. æ du heima då?:)
Leeenge siden sist!

Klem på kjaken! Du er søt:)