Powered By Blogger

fredag, juni 04, 2004

Glede av å ha blitt ferdig...eller..

Nå er jeg hjemme, vel ferdig me tre eksamener denne uken, kjenner jeg glede? ikke så veldig, Hvorfor? vet ikke.
Kanskje det å ha et mål, selv om de er en eksamen, gir mening i hverdagen...bare teit egenltig, for før når jeg har vert ferdig med eksamen så har jeg jublet i flere dager...men jeg er nok bare i et merkelig humør i dag.sånne dager er RARE! tenkte jeg skulle gå på en lokal pøbb å ta en øl å feire..men det ble liksom bare heilt rart,øl...æsj, pøbb...passer ikke til hårfargen min..eller meg kanskje ehe:)

Men jeg kommer nok over det rare...helg i dag..har absolutt ingen planer...Øyvind kommer, plan for seg selv det egentlig, men tror det bor en liten planlegger i hodet mit, jeg må ha et mål. en plan, noe å se frem til, selv om de er dritt kjedelig (les:eksamen)

Kanskje jeg skal synge i helgen..de vet jeg ikke. En plan..hm, aller helst ville jeg vær på ferie..ikke syden , men en annen plass. tror kanskje min litt for lille glede over at det er sommerferie og at eksamen er ferdig er på grunn av at jeg har ingen planer for denne ferien, jeg skal jobbe...puh! men aller helst ville jeg hatt noe å sett frem til, gledet meg, skrevet pakkeliste( det gjør jeg ikke, vet ikke hvorfor alle jenter gjør det?!)
vel vel, tror egentlig ikke at noen leser dette. har ikke pleiling på hvordan man formidler bloggen sin. men hvorfor gjøre det. så lenge jeg ikke tror noen leser det så klarer jeg kanskje skrive hva jeg egentlig tenker..helt på skikkele.

nå må jeg gjøre noe anner, vaske bilen eller se tv, vanskelig valg? ja for jeg liker å vaske bilen, å da da blir øyvind så glad.

Livet er rart!

ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer: