Powered By Blogger

mandag, juni 21, 2004

pizza...jammy!!!!

Nå har jeg laget en stor, kjempe god pizza som jeg og øyvind(kjæresten min) og johannes (min kjære bror) har spist!NAM...NAM, pizza er utrolig godt! Det er nesten merkelig at pizza alltid smaker godt! det skal N HEl del til viss den ikke blir god!

Den i dag ble kjempe god! En god pizza dag kaller man det!
nam nam, nå ligger øyvind å sover på sofaen her..jeg prøve å være stille. han ligger her så søt og mett i sin merkverdig pene uniform..nam nam! kjempe sjyldige!

Ferie, regn, jobbing..denne sommerenm ser mørk ut! Jeg er hjemme alene ( vil ikke ha homealone party så ikke kom..hehe)det er jo ferie for seg selv.

Ha n ellers god..ja hvilken dag er det..jo SMALVILLE er jo i dag så da er det mandag!

go mandag =)

Hadm

2 kommentarer:

Pappa Karlsen sa...

Hehe der fant eg jo bloggen din!! Du må skriva meir! Nam nam pizza æ godt syns æg ao! Men nå må æg nok gå å laga mad ja, ikkje pizza men pasta. Nam nam dæ ao. Me ser Per!

Hanne sa...

slide litt mæ å halla mæg oppdatert..kjæme sterkt tebage te neste år..då ska mæg å øyvind ha kværsin data..i tillegg te at me æ naboa mæ ola...gudd...elle ikkje:)