Powered By Blogger

fredag, juni 11, 2004

Såpeskum og baderomsvask!

nam nam...jeg lukter såpe (ajax vinduspuss)
I dag måtte jeg vaske badet...har hatt ferie en uke nå, så nå var det på tide at jeg sto opp å gjorde litt husarbeid. Så æg fekk en duty..vask badet å rydd romme før æg kjæme heim, sa mor i går. he æg jort dæ? ja seff...elle æg he ikkje rydda romme ennå, men æg he ennå en liden time før hu kjæme heim..hooh:)

Vasking...jeg liker det! det blir reint, lokter godt! skifte på senga foreksempel...har du vasket den med tøymykner som lokter appel blossom...nam! det er som å legge seg i haugen med nyvaska klær..hver kveld( etter to uker forsvinner lokten å nye lokter kommer...da må du skifte!!) Sier mor ;)

Vel,ajax lukter heller sterkt! jeg har en rar mani at jeg tror at det blir reinere viss jeg bruker MASSE såpe!
idag holdt jeg på å besvime når jeg sniffa inn alt ajaxen..farlige såper det der! bruk den med vett!

Det at noe blir reint..er en god følelse, du får lyst til å bruke det mer..liker deg der. Det samme gjelder dysjing av kroppen..de fleste føler seg best etter en dusj. Rein og god lukt! en dusj hjelper mot det meste!

men hva med innsiden...føler du deg noen gang rein der...fått vekk den skabb skitne følelsen som man får av å se på et toalett på autobahn?!
Vel, det er sjelden jeg kan si at jeg føler meg nydusja på innsiden. Kan jeg gjøre noe med det?! ja det vil jeg påstå å si.
jeg tror for min del at jeg for sjelden passer på å renske opp på min innside, jeg kjenner sjelden følelsen av renhet i hjerte mitt
jeg tror følelsen er tusen ganger bedre en å ta en dusj. tenk litt mer på innsiden, når vasket du sist?
vel, min mor ville jeg skulle prioritere baderomsvask i dag...min prioritering bør vær anderledes. Heldivis trenger jeg ikke skure med ajax inni meg...så jeg har ingen tidsproblemer.

rommet venter..æsj...men jeg skal kaste alle arkene fra skolen..kan bli en fryd alikevel! Det regner ute...jorden blir vasket.det vil lukte godt etterpå også!
Ha en fin fredag!
Jeg skal i 20års dag å feire min gode venninde anette!

Hadm

Ingen kommentarer: