Powered By Blogger

lørdag, juni 05, 2004

Irritasjon...

Irritasjon, hvorfor skapte Gud meg med mye Irritasjon?
Kan jeg noen gang bruke te til noe fornuftig?
Æsj, irritasjon er teit å i veldig mange situajsoner dårlig gjort. Jeg blir utrolig fort irritert å sur. Det er en veldig dårlig egenskap. Tror jeg er sta å ego kanskje, for mange ganger når jeg er sur/sint tenker jeg inne i hodet mitt at dettte er bare teit og at jeg aller helst burde vært smilende å gla å ikke la ting gå inn på meg, men det gjØr jeg ofte!!

Jeg blir fort skoffa, humøret mitt kan snu fra +10 til minus hundre på et sekund! Skulle ønske jeg var som mange andre i slike situasjoner. Vært flink til å sjule unødvendig irritasjon i hvertfall. Ser opp til øyvind når det gjelder dettte.han viser veldig sjelden irritasjon og har en evne til å virke veldig i møtekommende alltid! Men jeg tror jeg har hatt negativ invirkning på han, Det er fælt å tenkte på. at æg også formidler mitt dårlige humør,sprer det som et virus!Hjelp!!

Off alle som møter meg på en slikt dag burde visst va jeg egentlig tenker på innsiden. jeg er sta å prøver å jobbe med det!
jeje, i dag har jeg vært på shopping med lillesøster Sarah. Koselig! Vi ler av alt! vAr også på besøk hos farmor, det er lenge siden.HUn ble veldig gla! det er noe jeg må bli flinkere til! noe som faktisk gir veldig dårlig samvittighet!

Men nå må jeg se på tv, fylle meg med litt god moral fra såpeseriene! Off..styrke i hverdagen alså!

Ha en fin lørdag..alle =)

Ingen kommentarer: