Powered By Blogger

søndag, september 18, 2005

En siste innspurt...maraton...


Hei og hopp! her har du...


Øyvind!!!!

litt på skeivå...av og til er vi litt lost
i alt dette byggegreiene =)








....livet vårt denne uken....

Prime..

















og prime....... og mure.....
Og sage....














Å flise...




Ellers så må vi hente å bære å rydde å fuge litt
sveising har vi gjort. Skjæring av fliser og glass...
Støvsuge masse yberfint støv.. lage sement, vaske mureskeien, plusse å gange å dele å sage deretter .
Vadre og vinkle å koke kaffi til svigemor !

Og..

Jeg har blitt flink til å sage! (i hvertfall i siporex stein )

Jeg kan prime, flise, fuge,vadre, vinkle, måle og dele =)

Jeg velter ofte ting vi bygger opp!

Jeg syns det er gøy!

Vi lærer Masse!

Vi er slitne og gleder oss til å ta et bad:)

11 kommentarer:

Unge SPOR sa...

syns dåkke æ flinke æg...kje lenge igjen nå!

Iren sa...

goasa! godt dåkk lære te me ska igang! tippe æg jaffal trenge hjelp.. hehe ;)

Gretty sa...

æg føle adle dåkke fira kan ganske møje som kan vær greitt å ta nytte av seinare.. :D i'm impressed!

Pappa Karlsen sa...

Fira?

Mamma Karlsen sa...

Oi du va flinke te møje, då va dæ kanskje ikkje så VILT at eg vett koss me bruge drill.Følte liksom ikkje d.....men eg vett jaffal kem eg ska kontakta viss eg ska laga bad nogen gong, hæ? hørte eg et: SHUT UP??? ;)

Hanne sa...

me ska nok klara å stilla opp på litt dugnad framøver, men gje mæg et badekar å en dusj snart!

Tone : drill er ingen selfølge å kunne, jeg brukte også litt tid på å håndtere den riktig :)

Odderling: mæg å dæg å du å de =)

Når me æ ferdige kan me ta en fest på badet...badekaret blir et wilt romerbad; sitert etter min far.
=) pis æn låv

Takk for at dåkke læse bloggen min! æg lige dåkke godt alde i hob =)

Unge SPOR sa...

hehe, æg he litt dugnad æg viss nogen he lyst å stilla....får nok gjær meir i huset enn planlagt! Men byggelederen (Sebastian) kjæme nok te å ittelysa hjelp på bloggen sin, så då varte dæ mulighet for "påmelding" hehe

Gretty sa...

hihi.. meinte øyvind, hanne å iren å frode. sko bli fira dæ ja. Dæ æ kanskje greitt å bu vekke å heller kåma heim te ferdige hus øvealt!!

Unge SPOR sa...

Nogen så he dæ... :)

Hanne sa...

æg trur æg står på den listå ennå....gjer æ ikkje sebastian?

- eilin sa...

åihø.. eg beundre dokke :)