Powered By Blogger

fredag, september 09, 2005

Min aller ALLER Kjæreste....Lilleblå!

Navn :Lilleblå
Alder: ca 20å
Funksjon : Sengedyr
Eiger : Hanne B. Opstad



Denne Klarer jeg meg ikke uten.
Livet mitt har inneholdt Lilleblå siden jeg var ca 1 år gammel.
jeg vet, jeg nå er i en alder av 21år og burde ha lagt fra meg denne for lenge siden.
Men nei, det går ikke. Jeg får ikke sove..Klart det har oppstått situasjoner der jeg har glemt lilleblå, jeg får sove...men det går leeenge....jeg leter å leter etter Lilleblå å holde i..helt til kroppen tvinges i søvn. Jeg klarer meg ikke uten lilleblå...

Mange tenker sikkert æsj, en 20år gammel bamse som noen har suglet på hver natt i ca 7300 netter. Men nei dere, min mor har vasket denne bamsen på koke og kullørtvask 60 grader i alle år. Senest to dager før jeg giftet meg..hehe :)

lilleblå har opplevd alt fra familieleierer, danmarksturer, telturer, overnatingsbesøk hos veninder, nesten hele europa tur, hytteturer i sirdalen, romaniatur, kretatur og ikke minst netopp en honnymoon på Kypros.

Nå bor den trygt å godt med meg å Øyvind på Nærbø, her trives vi godt alle tre :)

PS : den har gjennomgått en del turer med nål å tråd, men den har to armer og to bein enda :)

(bilde er nokså nytt)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Fru Hetland sa...

eg visste ikkje at du hadde blogg før i dag... hehe...
viss eg en gong finne ut koss me legge te kontakta så ska eg jaffal legga deg te...

Gretty sa...

ha ha ha ! king king, lenge leve lille blå!! =)

Unge SPOR sa...

Æg helle mæ deg æg Hanne, he en sånnen bamse æg ao (Tass....ja, an hette Tass).
Rektigt nok ikkje liga nødde for å ha an mæ mæg i sengå, men an he nå leie der i mange år (nå står an på fjernsyne). Men den he ao våre i både kreta, romania, sirdalen, heijå, på korte turer og på lange turer, med og uten andre.
Men som sagt, trenge kje plent vær i sengå...bare æg he an mæ liksom...kjekt for han ao å oppleva litt, ja sjøl om an må ligga i kofferten!