Powered By Blogger

torsdag, september 22, 2005

Ønskes kjøpt

Da har det seg slik at jeg har flyttet til Gudmestad.
Til min min store fortvilelseer det slik at vi bare har en bil til disposisjon for tiden.

Og min goode gammle peugeot fox som jeg tilbrakte mine ungdomsår på, har gitt opp =) Den orket rett å slett ikke starte på en ny epoke.

Nå har det seg slik at Gudmestad er bittelittegrann usentralt, å kollektivtransporten går ikke utenfor døren.. =)

Derfor har jeg en drøm, Jeg ønsker meg en ny/gammel moped.

Denne rosa var helt fantastisk =)

Men kan du hjelpe meg?

Har du en moped?

Som virker?

Som helst er registret

En billig?

En som du tror kan være perfekt for meg til å ralle ned på toget med (3km) og kanskje til jobb eller butikken?

alt av svar, ideer og tips ønskes.

Mvh Hanne



6 kommentarer:

Jens sa...

For to dae si blei nettop en kjempegoe en m/delemoped selt frå nabogarden!

PS. Godmest æ så sentalt så...

Hanne sa...

dæ va drede..men æg må ha en moped mæ adle delene..=)

sentralt..på onnai va dæ jaffal en buss...

tunfisk sa...

fyttigrisen.. bare en bil? dåkke æ jo to! sko meste hatt tri bila.. tenk viss den eine æ på reperasjon?

Hanne sa...

oi dæ he æg ikkje tenkt på...kanskje me trenge to mopeda då =)

Unge SPOR sa...

nei hanne, me finne en billige bil te dæg! Trenge kje vær noge "svært" eller "svart" så odd erling ville ha sagt :) Ska sjå itte begge dele te dæg, men fyst å fremst bil....

Hanne sa...

Frode: Dæ hadde jo våre dæ besta, men dæ blir fort endel penga av dæ sama kor skabb bilen æ. På moped så æ dæ en tusenlapp i åre mæ forsikring og veiavgift. Men du kan godt kikka! æg trenge vel kanskje ikkje forsikra bilen =)