Powered By Blogger

lørdag, oktober 22, 2005

IKEA

i går var jeg på IKEA i fire og en halv time. IRen hadde trekt en visdomstann så hun var klar for det meste =)

Her er noe av resultatet:

En søt boks som jeg skal
skal ha sukker i.
og bøyelige plastskjærefjøler.


en muffins form



Billy bokhyller til kontoret.




pax garderobe skap med speildører til å ha på gangen.




En god tur på ikea. jeg fikk det meste som jeg hadde planlagt. + litt til =)

Ellers så har jeg oppdaget en ting Ikea ikke har. En dørstopper. Det finnes ikke.
Så alle ikea designere : samle de små grå å design en kul dørstopper.

Jeg trenger minst 2stk!

6 kommentarer:

Unge SPOR sa...

Nå he dæ seg sånn at æg helle på å utarbeida en uimotståelige design på dørstopper, rekne mæ at an æ klar for salg rett øve nyttår.
Så, mæ litt tålmodighet, får du d kulaste på markede!

Hanne sa...

ptøft! me får bare slamra lide mæ dørene te øve nyttår....uuups =)

Gretty sa...

øyvind æ nå ganske slakke itte jobb, du kan bare plassera han der du trenge dørstopp, evt gje an teppet så he nok han d gudd! :D

Gretty sa...

slakke va feil ord, beklage; utsleden itte ei harde dags økt på jobb ;)

Hanne sa...

hahaha..lurt! viss han får ei bok ao så kan ann vær leenge dørstopp! jeg skulle si noe stygt til deg fra øyvind som står her å er litt fornermet...hva da?sa jeg.. at du he store øyre elle noge..mohaha! slakkissa itte jobb alså=)

Iren sa...

æg kan trekka fleire viss d betyr IKEA!!!!! :) hurra for ikea