Powered By Blogger

lørdag, oktober 15, 2005

Nertur...

Denne helgen så egetlig ikke så værst ut. tross det er en arbeidshelg.
Studiedag på freadag. IKEA med mor å ongane.
Hyttetur med huskjørkå fredag til lørdag.
MEEN...så ble jeg alså oppringt Torsdags kveld. å ble PÅLAGt å komme på jobb fredag halv tri ti ti. Ja jeg måtte på jobb, Hadde ingen mulighet for å nekte.(bestillt fly billet eller teater kan være gyldig grunn til å slippe)
Ja der er lov å pålegge å Nei jeg får ingen ekstra betaling for det.
Ikea turen røyk
Hytteturen røyk

Hurra for helsevesnet. BUUuuuu

Oppå det hele er jeg hjemme alene denne helgen.
Så jeg får vel gå å legge meg etter en lang arbeidskveld. opp kl seks å på jobb til sju i morgen.

nertur, må æg sei.

6 kommentarer:

tunfisk sa...

allre gidd å kom ner å leg mæ åkke då..

Johannes sa...

begynn mæ sau

Unge SPOR sa...

Godt du får prøva kos d æ du ao....

Iren sa...

ME SKA ALLSÅ PÅ BESØG TE JOHS DENNE VEGÅ ALLSÅ... !!! :) drede me hyttå men me va jalleall to om å lid oss igjønå arbeidsshelg

Hanne sa...

hehe okay. Eg gleiar meg =)

Gretty sa...

pålagt?! ska sei di slide mæ folk der, ikkje sånn "derfor måtte de ta hanne", men hallo, få gang på dei som jobbe der.. æg drømte at æg traff dæg på jobb, du va ganske sleden åsså fekk æg en kalender av Camilla. I gave. Merkeligt.