Powered By Blogger

tirsdag, mars 06, 2007

Blogge Tikken!

Regler:Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

1. Jeg sparker av meg sokkene når jeg begyner å bli trett! Er jeg på besøk hos deg og du ser sokkene kryper av, da er det på tide å sende meg hjem!

2. Jeg sover med kosebamse, som jeg har hatt siden jeg var 1år.

3. Kjeder jeg meg kan jeg sitte å "plukke" i håret, det kan jeg gjøre leeeenge! Jeg leter etter flisete tupper og river dem av.

4. Jeg kan ikke ha fuktighetskrem på hendene uten at jeg MÅ vakse dem etterpå, synd for meg viss jeg en gang får tørre hender, heldigvis har jeg det ikke enda.

5. JEg tror at viss jeg ikke har sovet 7 timer eller mer så er dagen ødelagt (selv om jeg klarer meg fint med mindre)

6. Jeg har en tendens til drømme meg bort uten å ville det, særlig når folk forteller meg ting, så kan jeg ha lukket ørene å ikke fått med meg noe ting, det er en dårlig uvane!!

Jeg tikker Synnøve, Helga, Grete, Johannes, Inge og Sebastian :)

1 kommentar:

Gretty sa...

1. ægæ alltid kalde på føtene så sokkane må vær på
2. æg au, men hei kkje hatt an mæ te oslo. han må bu i bjørnholen:)
3. "det har jeg aldri sett"
4. klarte ikkje ha inni før, men nå æ æg så torre at d går vekk uansett.
5. du bøør ha fulgt mæ adle gångene æg he snakkt mæ dæg. hih.. æg jær dæ sama når æg ser film. dæ æ litt meir sosialt praktisk enn sånn du drive på :D