Powered By Blogger

torsdag, mars 08, 2007

Vi har en hund her på Gudmestad, Phanie. en glad og egentlig nokså lite dresert hund. Men i dag da jeg kom hjem ble hun helt vill, hoppet rundt meg og Bjeffet allslags rart til meg. Jeg prøvde å kommunisere men forstod lite, hun var bare helt sprø. Det har ikke tatt slutt heller, hun fulgte meg helt til døra...og det gjør hun aldri, fordi hun vet hun ikke for komme inn så hun gidder ikke det. Flere ganger i kveld har jeg gått ut for å se, for hun bjeffer, da står hun bare og ser inn i døra mi og venter på at jeg skal lokke opp, det har hun iallefall aldri gjort før. Jeg går ut og hun prater på travelt. Merkelig. Ja, jeg har sjekket at alle her på gården har det fint, og hun vil ikke vise meg noe.

Merkelig når en hund vil fortelle deg noe, synd jeg ikke forstår det.

men ganske søtt.

bare så dere vet det, kjeder meg..JA :)

5 kommentarer:

Gretty sa...

si dæ va kvinnedagen i går, ville hu nok bare fortella dæg kor fantastisk god kåna på gården hu syns du æ å at u lige dæg!

Mamma Karlsen sa...

åååneeeei... eg he velt deg på tikken. Men du va vist tikka. Men tikken! hahaha...

Anonym sa...

dæ æ vår...

Hanne sa...

haha

Hanne sa...

desuten æ dæ ei jenta