Powered By Blogger

søndag, mars 04, 2007

Frustrasjon over tiden..

klokken er 0247, søndag. har akkurat kommet hjem fra G2 og henging med gode venner. Kjenner på en opgitt følelse av at helgen er over, og at tiden er "oppbrukt" for denne gang.

jeg kommer ofte til et punkt hvor jeg lurer på, hva er det egentlig jeg skal bruke tiden min til? Ukene fyker forbi, jeg stresser meg gjennom dagen for å komme meg hjem og ha tid til å slappe av før jeg må legge med tidlig for å få nok søvn..pust!

jeg strekker ikke til, noen steder. Jeg får ikke nok, aldri nok TID!

Åh, som jeg IKKE liker det!!

Jeg har så mange jeg så inderlig vil bruke mer tid på, venner, foreldre, besteforeldre.
Jeg har så mange steder jeg ikke har vært, så mange ting jeg aldri får gjort.
Jeg blir sliten av tanken, må slappe av.

Det ideelle hadde vært å hatt fri til å gjøre det man ville, så hadde man kanskje, men bare kanskje rukket over alt og alle og levd det gode liv?

Er det jobben man må kutte ut, eller skole om den saks skyld. Men det går jo ikke, om man ikke vil bo i en container da.

akk ja, dette frustrerer meg, jeg er så lei av unskyldninger. Selfølgelig handler det mye om prioritering, men det vil fortsatt bare være 24timer i et døgn, og 365dager i året....og det vil fortsatt ikke være nok...kanskje..

men så har jeg fått livet, og tiden i gave, men bruker så uendelig mye av den til å planlegge og glemmer helt at det jeg holder på med er å LEVE livet.

Jeg har hatt en fin kveld i dag og fått brukt tiden på gode og savnede venner, men det er fortsatt mange igjen..

5 kommentarer:

Mamma Karlsen sa...

kjenne meg igjen i akuratt de samme frustrasjonene. det er virkelig vanskelig. Aldri nok tid..... sukk...Noen som har løsningen?

Anonym sa...

Det er heldigvis sånn at de gode vennene som en har forstår at det er akuratt slik å leve:) Og så lenge en kan finne tid til å kjenne at en har det bra oppi alt, så er det jo en velsignelse i seg selv:) GLAAA i deg!! Hilsen Synnøve Løve.. får ikk til å logge på:/

Anonym sa...

ps: jeg digger digger digger digger digger deg, fordi du er så søt å snill og grei!
Hilsen løvesløve sym innøve Synnøve

Camilla sa...

TIKKEN! Du har den:D Mer ingo osv på bloggen min :)

Camilla sa...

Egentlig Info* ...